Skip to content

خط تولید تمام اتوماتیک نان لواش

خط تولید نان لواش

در حال حاضر یکی از بهترین و جدیدترین تجهیزات برای پخت انواع نان مانند نان لواش، استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک و پیشرفته است، این دستگاه ها به دلیل طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا، می‌ توانند تعداد زیادی نان را در روز آماده کنند. این دستگاه ها (دستگاه نان لواش تمام اتوماتیک و…) با بالاترین تکنولوژی روز جهان تولید شده اند و می توان آن ها را جایگزین روش های سنتی پخت نان کرد.

استفاده از انواع تجهیزات تمام اتوماتیک نانوایی در خط تولید نان لواش می تواند باعث بهبود کیفیت نان و افزایش سرعت کار شود. در حال حاضر این دستگاه‌ ها در کشور ایران تولید شده و با قیمتی مناسب در اختیار افراد متقاضی قرار می‌ گیرند.

خط تولید نان لواش

امروزه بسیاری از نانواها ترجیح می‌ دهند برای راه‌ اندازی خط تولید نان لواش صنعتی از دستگاه‌ های پیشرفته و مدرن استفاده کنند. انواع دستگاه‌ های تمام اتوماتیک تولید نان لواش با سرعت بالا و با دقت فراوان، خمیر نان لواش را تحویل گرفته و نان باکیفیت و مرغوب در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

این دستگاه‌ ها بدون دخالت دست کار می‌ کنند به همین دلیل می‌ توان از آن‌ها به منظور تهیه نان سالم و بهداشتی استفاده کرد. علاوه بر این، سرعت آن‌ها در پخت نان نسبت به روش‌ های سنتی بسیار بالا بوده به همین دلیل جزء ضروری‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها در هنگام راه‌ اندازی خط تولید پخت نان لواش هستند.

ماشین آلاتی که برای پخت انواع نان مخصوصاً نان لواش مورد استفاده قرار می‌ گیرند از بهترین تجهیزات و قطعات تولید شده‌اند، این دستگاه‌ ها دارای بدنه محکم هستند و می‌ توان با خیال راحت تا چندین سال از آن‌ها به منظور تهیه نان در نانوایی‌ها استفاده کرد.

برای بسیاری از افراد، خرید نان‌ های یک دست و هم اندازه از اهمیت بالایی برخوردار است که استفاده از دستگاه‌ های تمام اتوماتیک، در خط تولید نان لواش می‌ تواند به پخت نان‌ هایی یک اندازه کمک زیادی کند. علاوه بر این، برای کاهش تعداد کارگران و کاهش دور ریز نان به دلیل بالا رفتن کیفیت پخت نیز، می‌ توان با خیال راحت از انواع دستگاه‌ های خط تولید نان صنعتی تمام اتوماتیک پخت نان لواش استفاده کرد.

خط تولید نان لواش سنتی

دستگاه هایی که برای یک خط تولید نان لواش باید باشد؟

در خط تولید نان لواش از دستگاه‌ ها و تجهیزات مختلفی استفاده می‌ کنند و این دستگاه‌ ها با کنار یک دیگر قرار گرفتن می‌ توانند نان لواش به صورت انبوه و با کیفیت بالا تولید کنند. از مهم ترین تجهیزات نانوایی در یک خط تولید می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه نان جمع کن میز گردان

یکی از مهم ترین دستگاه‌ های خط تولید نان لواش تمام اتوماتیک را می‌ توان دستگاه نان جمع کن میز گردان در نظر گرفت، این دستگاه به صورت مجزا فروخته می‌ شود و در خط تولید نان لواش مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نوع از دستگاه نان لواش اتوماتیک دارای جنس pvc است و به دلیل داشتن سرعت بالا و کارایی منحصر به فرد، استفاده از آن در تمامی نانوایی‌ ها مخصوصاً نانوایی‌ های بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

دستگاه خنک کننده ریلی

دستگاه سرد کن نان با کارایی منحصر به فرد خود باعث خنک شدن نان قبل از قرارگیری در کیسه‌ های بسته‌ بندی می‌ شود تا باعث خمیر شدن و کاهش کیفیت نان نگردد. این دستگاه بر اساس سفارش مشتری می‌ تواند از 1.5 متر تا 12 متر متغیر باشد. معمولاً این دستگاه‌ ها دارای تجهیزات خنک کننده و اینورتر بوده که باعث بالا رفتن کیفیت نان شده و به این طریق می‌ تواند میزان دور ریز نان را کاهش دهد. از مهم ترین مشخصات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● قابلیت تنظیم ارتفاع شاسی

● دارا بودن قابلیت نصب روی دستگاه‌ های نانوایی

● قابلیت تنظیم سرعت باند

● مجهز بودن به سیستم هوشمند نوسانات الکترونیکی

● و…..

دستگاه نان‌گیر سه کاره سرهم

در صورتی که تمایل دارید دستگاهی خریداری کنید که دارای ویژگی‌ های نان درآر مستقیم، دستگاه ریل خنک کننده و میز گردان نان جمع کن باشد، می‌توانید دستگاه نان درآر سه کاره را خریداری کنید. این دستگاه معمولاً برای مغازه‌ های نانوایی صنعتی و بزرگ که نیاز به دستگاهی با اندازه‌ای متوسط دارند، مناسب است. این دستگاه تولید نان لواش دارای باند خنک کننده و تعداد فن‌ های متفاوت است که با سرعت بالا اقدام به جمع کردن نان‌ های لواش و خنک کردن آن‌ها می‌ کند. استفاده از این دستگاه دارای مزیت‌ های فراوانی است؛ برای مثال:

● عدم ایجاد آلودگی صوتی در محیط کار

● دریافت نان بدون دخالت دست و به صورت بهداشتی

● افزایش کیفیت نان

● افزایش زمان ماندگاری نان پخت شده

● افزایش دقت پخت نان و دارا بودن اینورتر دو زبانه

طرز تهیه نان لواش

نکات لازم در راه اندازی خط تولید نان لواش

در نظر گرفتن یک سری نکات حیاتی در زمان راه‌ اندازی خط تولید نان لواش می‌ تواند به مدیریت بهتر تولید نان و افزایش کیفیت نان‌ های تولید شده کمک کند؛ از مهمترین این نکات می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1. در ابتدا سعی کنید بهترین و مرغوب‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ های راه‌ اندازی خط تولید نان لواش را خریداری کنید تا بتوانید با اطمینان زیاد و بدون نگرانی از خراب شدن یا عدم کارکرد صحیح، تا چندین سال از آن‌ها استفاده کنید.

2. ظرفیت تولید تعداد نان در روز را در نظر گرفته و سپس دستگاه‌ های مناسب را بر اساس برآورد ظرفیت یا تعداد مشتری‌ های احتمالی روزانه خریداری کنید، برای مثال انواع دستگاه چانه گیر خمیر، دستگاه خمیر زن، دستگاه خمیر پهن کن، دستگاه پخت نان و…. باید در اندازه و ظرفیت استاندارد خریده شوند تا بتوانند پاسخگوی مغازه شما به جهت تولید تعداد معین نان لواش در روز باشند.

3. قبل از خرید هر نوع دستگاه، از سالم بودن آن‌ها یا داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن شده تا در صورت هرگونه مشکل بتوانید به آسانی آن را تعویض یا تعمیر کنید.

4. حتما تمامی دستگاه‌ ها را از یک فروشنده شناخته شده و معتبر خریداری فرمایید.

5. بهتر است اندازه و ابعاد دستگاه‌ ها را در هنگام خرید در نظر داشته باشید و آن را مناسب با متراژ مغازه یا کارگاه خود خریداری کنید.

خط تولید تمام اتوماتیک نان لواش

هزینه لازم برای راه اندازی خط تولید نان لواش

یکی از مهمترین مواردی که افراد قبل از راه‌ اندازی خط تولید نان لواش ماشینی باید به آن توجه داشته باشند، هزینه‌ های پیش رو است. در حال حاضر مغازه‌ های نان لواش به دلیل داشتن درآمد مطلوب توانسته اند بین اکثر ایرانیان یک شغل محبوب به حساب بیایند و به دلیل درآمد خوبی که دارند، بسیاری از افراد به دنبال راه‌اندازی خط تولید نان لواش هستند البته بهتر است قبل از این کار تمامی هزینه‌ ها را برآورد کرده تا پس از مدتی دچار مشکل نشوید.

 برای راه اندازی این کار در مرحله اول به دستگاه‌ ها و تجهیزات مناسب و پیشرفته احتیاج دارید، توجه داشته باشید هر چقدر از دستگاه‌ های مرغوب و درجه یک استفاده کنید می‌ توانید نان‌ های با کیفیت تولید کنید. معمولاً نمی‌ توانیم هزینه مشخصی برای شروع این کار در نظر بگیریم زیرا عوامل مختلفی مانند نوسانات موجود در بازار، هزینه اجاره کارگاه و از همه مهمتر هزینه خرید تجهیزات و دستگاه‌های تمام اتوماتیکِ راه‌ اندازی خط تولید نان لواش متغیر است به همین دلیل بهتر است قبل از هرگونه اقدام جهت راه‌ اندازی این شغل، ابتدا از قیمت دستگاه‌ها و تجهیزات آن آگاه شده و سپس بر اساس بودجه خود بهترین نوع آن را خریداری کنید.

در نظر داشته باشید به منظور خرید انواع دستگاه‌ ها و تجهیزات تولید نان لواش می‌ توانید از طریق شرکت اطمینان ماشین راد اقدام کنید، این مجموعه انواع دستگاه‌ های نانوایی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌ دهد؛ در حال حاضر تمام دستگاه‌ های این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و به دلیل داشتن بدنه مستحکم و قطعات درجه یک و با کیفیت، شما می‌ توانید با اطمینان زیاد آن را خریداری کنید.

جالب است بدانید شما می‌ توانید این دستگاه‌ ها را به صورت قسطی نیز خریداری کرده و نیازی به پرداخت یک جای کل هزینه دستگاه‌ ها نیست که این خود یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می‌ آید. شما میتوانید برای دریافت دقیق قیمت دستگاه پخت نان لواش اتوماتیک و اطلاعات بیشتر در مورد این مورد با مشاورین مجموعه اطمینان ماشین راد تماس بگیرید.

سوالات متداول

انواع دستگاه های تمام اتوماتیک خط تولید نان لواش کدام است؟

در خط تولید نان لواش از انواع دستگاه‌ های تمام اتوماتیک و پیشرفته استفاده می‌ کنند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌ توانیم به دستگاه نان درآر سه کاره، میز گردان و دستگاه سردکن ریلی اشاره کنیم.

قیمت انواع دستگاه های تمام اتوماتیک خط تولید نان لواش چقدر است؟

بسته به نوع دستگاه و کارایی آن، این دستگاه‌ ها دارای قیمت‌ های متنوعی هستند ولی شما می‌ توانید آن‌ها را با قیمت منصفانه و اقتصادی از سایت اطمینان ماشین راد تهیه کنید.

اهمیت استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک درجه یک در خط تولید نان لواش چیست؟

با استفاده از این دستگاه‌ ها می‌ توان به صورت روزانه تعداد انبوهی نان لواش باکیفیت تولید کرد و در کمترین زمان به درآمد بالا و ایده آل رسید.

هنوز نظری وجود ندارد، اولین نفر باشید.


وارد کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

شما می توانید برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تجهیزات نانوایی شرکت اطمینان ماشین راد با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.