Skip to content

تجهیزات نانوایی

اطمینان ماشین راد

تولیدکننده تجهیزات نانوایی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش اهمیت بهداشت، نانوایان اقدام به مکانیزه سازی خط تولید نان می کنند تا با کاهش نیرو انسانی و بدون دخالت دست نان به صورت انبوه تولید کنند. در این راستا شرکت اطمینان ماشین راد طراح و تولید کننده دستگاه های نان درآر سه کاره، میز گردان و دستگاه های خنک کننده ریلی در متراژ های مختلف پاسخگوی نیاز مشتریان است.

تجهیزات نانوایی شرکت اطمینان ماشین راد باعث افزایش سرعت خط تولید نان، افزایش کیفیت، رعایت اصول بهداشتی و کاهش تولید ضایعات نان می شود.

انواع تجهیزات نانوایی اطمینان ماشین راد

شرکت اطمینان ماشین راد با طراحی و تولید تجهیزات نانوایی اقدام به مکانیزه سازی خطوط تولید نان کرده است. این شرکت با تولید دستگاه های نان درار سه کاره، میز گردان نان جمع کن و دستگاه خنک کننده ریلی که هر کدام کاربرد ها و ویژگی های خاص خود را دارد باعث مدرنیته شدن حرفه نانوایی شده است.
قیمت تجهیزات نانوایی شرکت اطمینان ماشین راد بر اساس کارایی و متراژ متفاوت است و شما می توانید تجهیزات نانوایی مورد نیاز خود را در اندازه و متراژ های مختلف سفارش دهید. 

Rectangle 63 1

دستگاه نان درآر سه کاره

دستگاه نان درآر سه کاره دارای بخش نان درآر ورودی مستقیم، میز گردان نان جمع کن و ریل خنک کننده می باشد. این دستگاه دارای اینورتر می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به تنظیم دور الکتروموتور کنید. دستگاه نان درآر سه کاره تماما از قطعات برند های مطرح اعم  gamak، volt و yilmaz  کشور ترکیه ساخته شده است. این دستگاه بر روی تمامی دستگاه های نانوایی قابل نصب است

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد دستگاه ذکر شده، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید. قیمت این دستگاه با توجه به نوسانات موجود در بازار متغیر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت این محصول با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید.

دستگاه خنک کننده ریلی

دستگاه خنک کننده ریلی در متراژ های مختلف از 1.5 متر تا 12 متری با توجه به سفارش مشتری تولید می شود. این محصول به صورت جداگانه قابل تولید و فروش است. طول دستگاه خنک کننده با توجه به متراژ مکان راه اندازی تعیین می شود. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد دستگاه سرد کن ریلی به صفحه مربوطه مراجعه کنید. قیمت این محصول شرکت اطمینان ماشین راد با توجه به نوسانات موجود در بازار متغیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

Rectangle 63 1
Rectangle 63 1

دستگاه نان جمع کن میز گردان

یکی از لوازم نانوایی شرکت اطمینان ماشین راد، میز گردان نان جمع کن می باشد. این دستگاه که به صورت مجزا و با سفارش مشتری طراحی و تولید می شود. صفحه این محصول از جنس PVC می باشد و مناسب استفاده در خطوط تولید نان لواش می باشد.
تمامی قطعات دستگاه های اطمینان ماشین از برند های مطرح کشور ترکیه تولید شده است و شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره این دستگاه به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

نکات انتخاب تجهیزات نانوایی

هنگام انتخاب و خرید تجهیزات نانوایی ابتدا باید نیازهای کسب و کار خود را درنظر داشته باشید و سپس اقدام به خرید انواع تجهیزات نانوایی کنید. در این بخش به صورت مختصر تمامی نکاتی که هنگام خرید تجهیزات نانوایی باید به آنها توجه شود را ذکر کرده ایم:

1. کارایی و بهره وری بالای دستگاه مورد نظر 
2.استفاده از قطعات با کیفیت در خط تولید کارخانه
3. گارانتی ماشین آلات و خدمات پس از فروش پس از فروش پس از فروش
4. طراحی اصولی و مهندسی تجهیزات نانوایی
5. هزینه نصب و راه اندازی
6. طول عمر دستگاه
7. استحکام بالای دستگاه

معرفی تجهیزات نانوایی اطمینان ماشین راد

قیمت و خرید تجهیزات نانوایی

شرکت اطمینان ماشین راد با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه ماشین آلات و تجهیزات نانوایی با بکار گیری بهترین قطعات و متریال در ساخت دستگاه ها، پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. 
امروزه به دلیل نوسانات موجود در بازار، مجموعه اطمینان ماشین راد از ارائه قیمت معذور است شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تجهیزات نانوایی با ما تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما

برای ارتباط با کارشناسان فروش شرکت اطمینان ماشین راد میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

سوالات متداول خرید تجهیزات نانوایی

شرکت اطمینان ماشین راد در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

این شرکت تولید کننده انواع تجهیزات نانوایی می باشد. همچنین با تولید دستگاه های مختلف باعث مدرنیته سازی صنعت نان شده است.

شرکت اطمینان ماشین از چه قطعاتی برای تولید تجهیزات نانوایی استفاده کرده است؟

این مجموعه با بکار گیری قطعات برند های مطرح ترکیه از جمله  gamak، volt و yilmaz اقدام به ساخت تجهیزات نانوایی کرده است.

جهت خرید تجهیزات نانوایی با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای خرید و یا اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09142031577  تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش شرکت اطمینان ماشین راد به چه صورتی است؟

مجموعه اطمینان ماشین راد برای پاسخگویی به نیاز مشتریان پس از خرید دستگاه ها، اقدام به ارائه 6 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش کرده است.

نصب و راه اندازی تجهیزات نانوایی اطمینان ماشین راد به چه صورتی است؟

شرکت اطمینان ماشین راد با ارسال متخصصین مربوط به محل راه اندازی دستگاه ها، اقدام به نصب و آموزش آنها به اپراتور مربوطه می کند.

هنوز نظری وجود ندارد، اولین نفر باشید.


وارد کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *